Coșul este gol!
Livrarea comenzilor se poate face in 3 feluri :
Site-ul LUXI.RO face
eforturi permanente pentru a asigura o livrare cat mai sigura, rapida si
lipsita de probleme ( de aceea produsele fragile sunt impachetate in folii
anti-soc, coletele sunt marcate "fragil" si sunt asigurate pe toata
durata a transportului ) . Daca totusi apar orice fel de probleme, va rugam sa
ne contactati imediat . Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind
integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB
sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata
coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt
nule.LUXI.RO livreaza atat pe teritoriul Romaniei cat si in exteriorul acesteia
( mentionam ca orice comanda externa va fi trimisa numai dupa plata integrala
in avans a produselor comandate si a taxei de livrare, prin virament bancar ).
Preturile afisate cat si cheltuielile/taxele suplimentare sunt calculate cu
taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus.
In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte
referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper,
va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de
depunerea comenzii. In ziua in care coletul cu Comanda Dumneavoastra va fi
expediat, veti fi instiintat prin e-mail. Acesta va fi trimis de catre firma LUXI.RO
si va contine numarul de AWB al coletului.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in
care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti
fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi
inlocuit cu unul asemanator. Produsul inlocuitor nu se va diferentia din
punctul de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat. In
cazul in care nu doriti sa pastrati produsul inlocuitor, aveti la dispozitie 14
zile pentru a-l returna, toate cheltuielile aferente (atat valoarea produsului
cat si cheltuielile de livrare si retur) urmand a va fi returnate in termen de
max. 30 de zile.
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului,
coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau
transportatorului comform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de
catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in
timp util.