Politica de retur

Returnarea produselor

In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:


Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese


·         Contactati-ne telefonic sau prin e-mail pentru a ne furniza cat mai multe detalii , apoi completati formularul de retur de pe site, formular ce se gaseste in contul de client . Completati formularul si in cazul in care indepliniti conditiile de returnare ale produsului veti primi acceptul nostru de retur al produsului;

·         Este obligatoriu sa trimiteti produsul, toate accesoriile primite, certificatul de garantie(daca estecazul) si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Nu acceptam colete deteriorate sau necorespunzator ambalete si sub nici o forma cu Ramburs, returnarea sumelor de bani se face ulterior returnarii produsului in maxim 14 zile calendaristice. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport;

·         Dupa ce efectuati acesti pasi va rugam sa expediati produsul, printr-un curier la adresa Drobeta Turnu Severin, str. Horatiu nr. 29, Bl. F20, Sc. 3, AP. 4, 0371 425 954, precizand pe colet sau in rubrica destinata observatiilor "Returnare produs";

·         Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

·         Nu se accepta colete sosite deteriorate, in acest scop se vor fotografia, intocmi un proces verbal de constatare a starii acestora de fata cu agentul de la curier sau cu angajatul postei romane ( recomandam ca schimburile sa fie facute prin curier rapid si nu prin posta romana ), urmand a fi returnate catre dumneavoastra in starea in care au fost primite. Produsele achizitionate se pot returna coform O.G. 34/2014. Returul se face insotit de factura produsului , alaturi de certificatul de garantie . Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator , sa nu fie purtate/deteriorate .


      Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numerele de telefon
0371 425 954 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@luxi.ro